[MataroSensefils] TorreMaresme KO

ivan ivan a rusc.net
dim feb 21 09:49:00 CET 2012

el SuperNode MatTorreMaresme esta instal·lat en un pis, que esta tancat i
en venta.
no tenim accés.
endesa ha tallat la llum. no se el motiu. ni ho penso preguntar.
ja han fet els tràmits per restablí la llum.

no sabem si trigaran un dia o una setmana.

jo no puc fer res més.
participeu, col·laboreu, autogestioneu.
*llista a matarosensefils.net*<Llista a matarosensefils.net>

El 17 de febrer de 2012 19:58, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
escrit: