[MataroSensefils] TorreMaresme KO

Jose Legido jose a legido.com
dim feb 21 11:08:14 CET 2012

Bon dia a tothom!
El tema de buscar una nova ubicació pel node de torremaresme ja es va
parlar al desembre:
http://mail.matarosensefils.net/pipermail/llista_matarosensefils.net/2011-December/000141.html

Jo per la meva part ja he preguntat per possibles ubicacions properes
(tot i que ni em va ni em vé), però hauria de ser la gent mes
interessada i que coneix la zona la que s'hauria de moure, no?

Va, a veure si trobem un altre punt! O fem un apadrinament i comprem
el pis a la Roser, jeje