[MataroSensefils] Node/43040

diu des 9 23:22:11 CET 2012

Hola!

Després de posar la interfície bridge com toca, sembla que ja tornen a anar
bé les rutes. També li he fet un downgrade del firmware a la última estable
de RouterOS 5.22

Ja em confirmareu si ho veieu bé!

Jordi

El 9 de desembre de 2012 23:04, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

--
Follow me on Twitter @jordiclopes