[MataroSensefils] Node/43040

diu des 9 23:04:49 CET 2012

Joves!

Pot ser que sant Simó falli amb les rutes pq ha de tenir un bridge
wlan/lan. Ara m'he fixat i no el té.

Ara canviaré la versió de RouterOs a l'última estable però no crec que
sigui això. Sant Simó ja funcionava malament abans de fer l'actualització i
el supernode del Cami Ral té la mateixa versió i no ha donat cap problema.

Jordi

El 9 de desembre de 2012 22:06, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes