[MataroSensefils] Node/43040

Jose Legido jose a legido.com
dll des 10 00:43:31 CET 2012

El 09/12/2012 23:22, "Jordi Clopes Esteban" <jordiclopes a gmail.com>
escribió:

> Hola!
>
> Després de posar la interfície bridge com toca, sembla que ja tornen a
anar bé les rutes.

No he seguit molt el problema, però no cal el bridge. Es perquè no hi ha
cap client associat. Al fer el bridge, el cable es un client i passa rutes.
Però hi ha una opció per la interficie wifi que no cal tenir clients

> També li he fet un downgrade del firmware a la última estable de RouterOS
5.22

> Ja em confirmareu si ho veieu bé!

Gràcies Jordi, perdona si aquest no era el problema

> Jordi
>
> El 9 de desembre de 2012 23:04, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

wlan/lan. Ara m'he fixat i no el té.

sigui això. Sant Simó ja funcionava malament abans de fer l'actualització i
el supernode del Cami Ral té la mateixa versió i no ha donat cap problema.

a Cuba. L'he canviat per si no arriba a Escorxador, perquè es reiniciava
sovint.

oblidar ficar usuari guest. Tens usuari admin, si ho pots ficar tu si us
plau

el node a funcionat unes hores pero ara no es així, lamento fer-me pesat
pero no se si jo puc fer alguna cosa desde casa.

fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any) al nº de
compte 2107 0100 60 3835618105

llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu