[MataroSensefils] configurar enllaç amb burriach

div set 30 10:16:41 CEST 2011

Bon dia Laura!

Demà, si tot va bé, farem la instal.lació física i comprovarem la connexió
des de Montcabrer cap al carrer Hondures de BCN i cap al vostre en el
Carmel. Jo em centraria en la part física i en fer algun test de rendiment
si dona temps. La configuració final a Montcabrer crec que serà una mica
"híbrida" també :-p

Em veig a venir que al final muntarem dos enllaços cap a BCN :-) Ho parlem a
la reunió del dia 8!

Salut i sense fils!

Jordi

El 29 de setembre de 2011 23:12, Blackhold <blackholdmailer a gmail.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes