[MataroSensefils] configurar enllaç amb burriach

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dij set 29 23:12:09 CEST 2011

bones,
demà li vaig a buscar una nanobridge de 25db a en jose al curro i la
penjarem, m'agradaria poguer fer la configuració de l'enllaç ara així
demà ja tinc les configuracions.

em podrieu indicar quin dels nodes de cabrera de mar es tracta?

em doneu permís per configurar-lo?

moltes gràcies

- Blackhold
http://marsupi.org
~> conquerint l'aire, alliberant les ones.
~> un procés en background també consumeix recursos