[MataroSensefils] configurar enllaç amb burriach

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
div set 30 19:31:24 CEST 2011

2011/9/30 Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>:
> Bon dia Laura!
>
> Demà, si tot va bé, farem la instal.lació física i comprovarem la connexió
> des de Montcabrer cap al carrer Hondures de BCN i cap al vostre en el
> Carmel. Jo em centraria en la part física i en fer algun test de rendiment
> si dona temps. La configuració final a Montcabrer crec que serà una mica
> "híbrida" també :-p
>
> Em veig a venir que al final muntarem dos enllaços cap a BCN :-) Ho parlem a
> la reunió del dia 8!

bones,
doncs ara mateix ja hi ha una nanobridge de 25db apuntant cap a
cabrera de mar-mataró i els scans són bastant esperençadors :) perquè
us en feu una idea veiem rengle-habana i escorxador a -86db i les cinc
sènies a -90db.

temporalment deixem aquest hardware cedit per a en jose per
posteriorment obrir un apadrinament per reemplaçar-lo per una rocket +
dish 30db.

la nanobridge ara mateix està en mode AP amb l'essid cabrep-bcncarmel
i l'hem deixat a una freqüència que més aviat estava buida. També ja
té configurat el peer per just enllaçar ja passin rutes si es
configura el peer contra carmel. Tal com em va comentar en jose es
farà servir una rb750, i el node de cabrep[1] ja està configurat, que
si voleu aprofitar per afegir nous enllaços és afegir el trasto,
vincular-la a la xarxa d'enllaços per cable i afegir una ràdio.

si teniu algun dubte amb la configuració estic a la vostra disposició!

vinga, aviam si aconseguim unir les dos illes, la de gurb i la de
mataró ben aviat i amb redundància! :D

SAX!

[1] http://guifi.net/node/21506