[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

ivan ivan a rusc.net
dic maig 11 21:02:42 CEST 2011

hola Roger.
he consultat a la llista de
Matarosensefils.net<http://matarosensefils.net/wiki/index.php>i a les
de
guifi.net.
aquí tens un parell de solucions
http://guifi.net/ca/node/35582
i la que diu en Mario
http://web.me.com/adg/squidman/index.html

El 11 de maig de 2011 20:23, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha
escrit: