[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dic maig 11 20:23:17 CEST 2011

Necessiteu un programa que us faci de proxy local, com ara aquest:

http://web.me.com/adg/squidman/index.html

<http://web.me.com/adg/squidman/index.html>A la configuració d'aquest
programa, poseu les dades del proxy i el nom d'usuari de guifi.net a
l'apartat "Parent" i a "General" 127.0.0.1:8081. A les preferències de xarxa
de Mac OS X: 127.0.0.1:8081 sense usuari ni contrassenya.

Sort!!!!
Mario

El 11 de maig de 2011 13:17, Toro <torocatala a gmail.com> ha escrit: