[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dij maig 12 00:14:33 CEST 2011

moltes gràcies per totes les propostes

ho anirem provant a vore si ens en sortim, com diuen els Manel

bona nit

Salut

EVA

Date: Wed, 11 May 2011 21:02:42 +0200
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

hola Roger.
he consultat a la llista de Matarosensefils.net i a les de guifi.net.
aquí tens un parell de solucions
http://guifi.net/ca/node/35582

i la que diu en Mario
http://web.me.com/adg/squidman/index.html

El 11 de maig de 2011 20:23, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha escrit:

Necessiteu un programa que us faci de proxy local, com ara aquest:
http://web.me.com/adg/squidman/index.html

A la configuració d'aquest programa, poseu les dades del proxy i el nom d'usuari de guifi.net a l'apartat "Parent" i a "General" 127.0.0.1:8081. A les preferències de xarxa de Mac OS X: 127.0.0.1:8081 sense usuari ni contrassenya.

Sort!!!!Mario

El 11 de maig de 2011 13:17, Toro <torocatala a gmail.com> ha escrit:

Es l'únic que he trobat a la web d'apple, no sé si us servirà: http://support.apple.com/kb/TS1490?viewlocale=es_ES

2011/5/11 Eva Puig i Perarriera <perarriera a hotmail.com>

bones

doncs quan ho solucioneu ens ho comenteu també, jo encara hi entenc menys que el Roger però de fet ja fa temps que ho havia observat però com que no m'hi puc entretenir gaire ho anava deixant passar, de fet el safari tampoc em funciona amb el guifi.net

si ho arregleu us agrairem que ens ho comenteu

merci

Salut

EVA