[MataroSensefils] SAX11 des de Mataró

René Vives rene.vives a gmail.com
dij mar 17 17:14:52 CET 2011

Hola Mario,

al meu cotxe hi ha lloc, però baixem diumenge. Tot i això vaig parlar amb
gent de Santpolwireless i Pinedasensefils que tenen la intenció de pujar i
baixar el mateix dissabte. Vols que sondeixi si hi ha l'opció de que ells us
puguessin baixar?

PD> Em sap greu haver-te deixat sense connexió però amb el temps que ha fet
aquesta setmana m'ha estat impossible enfilar-me a mirar l'antena d'enllaç.
A veure si demà a la tarda puc solbentar-ho.

El 17 de març de 2011 17:06, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha
escrit: