[MataroSensefils] SAX11 des de Mataró

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dij mar 17 20:29:58 CET 2011

Hola René!

Ho hem parlar amb el meu amic i ho veiem una mica just tot plegat, potser
serà millor deixar-ho estar per una altra ocasió! Moltes gràcies per la teva
ajuda!!! :)

PS: No pateixis entenc que estiguis ocupat. De moment estic enganxat a la
Torre Maresme...

El 17 de març de 2011 17:14, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: