[MataroSensefils] SAX11 des de Mataró

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dij mar 17 17:06:51 CET 2011

Hola de nou!!!

Sóc el Mario un altre cop, aquest cop ja escric des de Mataró amb la conexió
a guifi.net!!! El cas es que l'Ivan em va comentar lo del SAX i jo i un amic
hi estem interessats a anar, pero no tenim forma de moment. L'Ivan m'ha dit
que pregunti pels cotxes que surten des de Mataró, seria per anar i tornar
el mateix dissabte, ja que ens hem quedat sense llit.

Si hi ha algú de Mataró que ens hi pogués portar que em faci arribar un
correu per confirmar-ho i poder fer la reserva.

Moltíssimes gràcies!
Mario