[MataroSensefils] Configuració d'aplicacions que no funcionen amb proxy

Joan Jubany i Lorente joan7 a jubany.cat
dll mar 7 00:09:35 CET 2011

Salut, René!

Així és tal com ho havia fet. Però hi havia posat que calia
autenticació (la mateixa que per al proxy http). Ara he tret això de
l'autenticació i continua sense funcionar: ni amb el programa Mail (el
client de correu de Mac) ni amb el Thunderbird.

Snif?

Joan Jubany