[MataroSensefils] Configuració d'aplicacions que no funcionen amb proxy

Jose Legido jose a legido.com
dic mar 9 15:13:25 CET 2011

Doncs no he tocat res.
Però ahir ho vam mirar amb en Joan i també li funciona el correu amb
el progema de Mail del MAC.
Suposo que deu ser una tonteria o potser els dns. Si connecteu amb
proxy, sempre s'han de ficar els de sensefils:
10.139.56.2
10.139.56.133

M'alegro que us funcioni! Ja sabeu, a problemes, solucions

Si algú té alguna cosa mes que nopot fer que ho digui per la llista

Salut!