[MataroSensefils] Configuració d'aplicacions que no funcionen amb proxy

Xavier Riu xriu a ub.edu
dll mar 7 12:24:08 CET 2011

L'altre dia vaig dir que em funcionava en windows però no en linux, avui
ho torno a provar, per si de cas, i va perfectament sense tocar-hi res.
No sé si en Jose hi ha fet alguna cosa o són simplement els misteris de
la tècnica, però ara, amb el thunderbird, em va bé (de fet estic enviant
aquest missatge passant pel proxy).
en fi, salut a tothom,
xavier

Al 07/03/11 00:10, En/na Joan Jubany i Lorente ha escrit: