[MataroSensefils] Configuració d'aplicacions que no funcionen amb proxy

Joan Jubany i Lorente joan7 a jubany.cat
dll mar 7 00:10:44 CET 2011

Salut, Jose!

El meu compte és POP3. I al Thunderbird ho vaig configurar com a POP3,
però… no hi ha manera que em funcioni.

Apa, trempat, una abraçada i fins aviat.

Joan Jubany