[MataroSensefils] Conectar-se a la voip de MSF des del mòbil

René Vives rene.vives a gmail.com
dis jul 2 02:56:15 CEST 2011

Jo havia pensat en crear un dns que internament anés contra la ip10 de
la centraleta i que externement anés contra la ip publica d'aquesta o
contra algun lloc on aquesta estés mapejada. Crec que és el mateix que
proposes.

Per accedir externament ho faig contra un dyndns on hi ha mapejat el
port iax de la centraleta d'escorxador. Ho faig amb iax perquè només
requereix un port mentre que el protocol SIP en requereix més. Com
menys ports oberts hi hagi millor.

El 2 de juliol de 2011 1:27, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com> ha escrit: