[MataroSensefils] Conectar-se a la voip de MSF des del mòbil

dis jul 2 01:27:07 CEST 2011

Bona nit,

Els que accediu a la centraleta asterisk des d'internet com ho feu? Teniu un
proxy sip registrat contra l'* accesible des de internet? És contra l'* per
IAX2?
Podríem tenir un nom tipus sip.matarosensefils.net que dins de la xarxa de
guifi anés contra l'* i a internet anés contra un proxy sip amb un trunk
contra l'*.
Algú ha reproduit abans aquest escenari?

Jordi

El 20 de juny de 2011 14:39, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: