[MataroSensefils] Donació de material

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim jul 5 13:57:12 CEST 2011

Hola a tots!!!

Us escric perquè tinc per aquí alguns components que potser poden
treure de l'apuro en algun moment que m'agradaria donar...

- Una font d'alimentació ATX PC Power and Cooling Turbocool 510 Deluxe
amb cables modulars
- Un parell de reguladors de velocitat de ventiladors Vantec (un per a
bahia de floppy i l'altre de cd-rom)
- Una disquetera negra
- Un LCD Matrix Orbital 20X4 amb frontal negre. Havia pensat que es
podria muntar a alguna de les màquines del projecte que no tinguin cap
pantalla, per saber temperatura de funcionament, velocitats de conexió
o qualsevol altre missatge important

Fa temps que no els utilitzo, espero que funcionin bé!

Per cert, si algú vol invitacions a Google+ que m'ho digui i en puc
compartir!! ;)

Salut!!!
Mario