[MataroSensefils] Wiki Sensefils

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll gen 3 21:52:09 CET 2011

Hola Jose,

La meva opinió és que ja n'hi ha de sobres amb el wiki que tenim.
Per mi el Wiki serveix per ordenar aquella informació ja existent a la web
de guifi i important per a usuaris de Mataró.
Per afegir tasques es pot crear una plana en el mateix wiki tal com ja s'ha
fet alguna vegada i ja està.
Tot i que el wiki està protegit per problemes d'spam, qui el vol fer servir
només cal que pregunti el password (que sigui dit de pas és "autogestio").

La documentació que creem crec que seria interessant orientar-la no només a
Mataró sinó potser publicar-la directament a la web de Guifi i refenciar-la
des del nostre Wiki per tal de fer-la més visible pels usuaris d'aquí i
extensible a tota la comunitat Guifi.

Ep! i em sembla de pm que t'ho miris i que quan el muntis el faré servir amb
molt de gust crack però es que no vull que et distreguis del tema de la VOIP
;-)

Estàs que et surts mestre! A tope!

Jordi

El 3 de gener de 2011 16:53, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: