[MataroSensefils] Wiki Sensefils

Jose Legido jose a legido.com
dll gen 3 23:08:32 CET 2011

100% d'acord
Jo prefereixo documentar sobre guifi en general perquè mes gent ho
pugui utilitzar.
Volia utilitzar el wiki només per repartir tasques i documentar
configuracions particulars de Mataró, com la de les centraletes, per
si s'han de tornar a montar o fer una altre.
Però es que es massa senzill i no deixava fer taules, ni d'altres coses....

Res, doncs ho deixem així! de moment..... jejejeje