[MataroSensefils] Wiki Sensefils

Jose Legido jose a legido.com
dll gen 3 16:53:02 CET 2011

Estic ficant cosetes al wiki però PmWiki es una miqueta justet.
Compareu aquest a veure quin us agrada mes, jo hem quedo amb el tercer
(es com el segon però canviant el menu lateral)
Dokuwiki es senzill, té usuaris, consola admin i es mes editable,
taules, etc...

http://matarosensefils.net/wiki
http://matarosensefils.net/dokuwiki
http://matarosensefils.net/dokuwiki2

La idea es ficar les tasques a repartir i anar fent. Per exemple, podria
haver un grup de documentar, o revisar documentació, si hi ha
documentació que algú revisa i l'entèn es que no està ben feta i
s'hauria de revisar.

SAX!