[MataroSensefils] Matarodecideix

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dij mar 25 23:39:49 CET 2010

Jordi,

http://guifi.net/node/26781

A Osona ja es va organitzar la connexió per connectar tots els col·legis
participants amb la consulta.

En ramon roca i en lluis dalmau son els que tenen mes detalls de com va anar
i com la van organitzar.