[MataroSensefils] Matarodecideix

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij mar 25 22:59:12 CET 2010

Hola Eloi,

Primer de tot donar-te la benvinguda a la xarxa sense fils de Mataró i
posar-te en situació.
La xarxa és per a ús de les entitats, particulars i empreses que en volen
formar part, independentment de la seva ideologia. L'única condició és
acceptar les normes de bon ús de la mateixa:

http://guifi.net/ComunsXOLN#ComunsXOLN

Entrant ja en matèria i per respondre la teva pregunta caldria saber
previament certs aspectes tècnics:

1-A quines ubicacions exactament us cal connexió? (ex. carrer , nº pasqual)
2-Per quin us concret us cal internet? (ex. per poder connectar a una web on
hi introduïm els resultats)

Aquesta informació ens caldria per saber si és tècnicament possible
donar-vos accés a la xarxa. Tingues en compte que les potències d'emissió de
les xarxes WiFi són molt dèbils i per tenir una bona connexió ens cal tenir
visió directa amb les antenes.

Per aquest motiu l'escenari ideal seria instal.lar temporalment allà on us
calgues connexió un aparell sense fils com per exemple el model Nanostation2
(valorat en un 60€) i fer-vos baixar un cable de xarxa fins al portàtil o
ordinador que utilitzeu.

Potser teníeu en ment poder connectar directament amb un portàtil a la
xarxa. Malauradament, a dia d'avui no és tant senzill.

No se si m'he sapigut explicar prou clarament.

Com ho veus? Creus que pot ser factible complir aquests requisits? et cal
algun aclariment?

Salut!

Jordi

El 25 de març de 2010 20:32, Eloi Gallés <eloi a artgalles.com> ha escrit: