[MataroSensefils] Matarodecideix

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 26 11:17:05 CET 2010

Merci Sebas :-)

Eloi, em comenten els companys de Pineda que per fer la consulta allà, com
que teniu la mateixa necessitat que aquí a Mataró, des de la vostra
Plataforma s'ha optat per apadrinar aquests nous punts i que com a
contrapartida, un cop realitzada la consulta, els punts s'integraran per
sempre a la xarxa ciutadana de Pineda.

Creus que podríem arribar al mateix acord de col.laboració a la capital del
Maresme?

Salut!

Jordi

El 25 de març de 2010 23:39, Sebastian Galeano
<badalonawireless a gmail.com>ha escrit: