[MataroSensefils] Isern, connexió a escorxador

ivan ivan a rusc.net
dim jun 29 23:07:29 CEST 2010

no em sembla be. substituir l'antena de Los Alamos
si una connexió funciona no la comencem a remenar
si volem canviar l'antena en comprem una de 19

fins fa uns mesos la connexió Isern-Escorxador funcionava molt be. crec que
amb paciència es pot alinear

El 29 de juny de 2010 0:29, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha escrit: