[MataroSensefils] Isern, connexió a escorxador

Albert Comas albert.comas a gmail.com
dim jun 29 00:29:13 CEST 2010

Hola Aleix,

Ja varem mirar d'enfocar millor les antenes, però no ha millorat. Em sembla
que s'han de canviar les antenes per algunes una mica més potents. Potser es
podria cambiar la de l'escorxador per la de los álamos que no té problema de
senyal i crec que tampoc el tindria. Què us sembla?

Salut,

Albert

El 29 de juny de 2010 0:15, Aleix Roca Nonell <aleixrocanonell a gmail.com> ha
escrit: