[MataroSensefils] Isern, connexió a escorxador

Jose Legido jose a legido.com
dim jun 29 23:12:00 CEST 2010

2010/6/29 ivan <ivan a rusc.net>:
> no em sembla be. substituir l'antena de Los Alamos
> si una connexió funciona no la comencem a remenar

Totalment d'acord.
El problema crec que està a Escorxador que vam moure l'antena de
màstil i potser la tapa un edifici.

Jo la setmana que ve puc quedar per les tardes, escolliu el dia i
mirem de canviar a Escorxador