[MataroSensefils] Scan des de Matmainada

René Vives rene.vives a gmail.com
dis jun 26 13:06:47 CEST 2010

Qualsevol acció que comporti descongestionar Isern s’ha de contemplar.

Isern geogràficament està molt ben ubicat i més pensant en l’enllaç
Mataró-Barcelona, però els recursos de xarxa disponibles al node estan tots
utilitzats o gairebé, així que si hi ha la possibilitat d’alliberar-li
recursos crec que s’ha de fer.

Des de Matmainada, si no es pogués fer l’enllaç amb Pineda (espero que sí)
no hi ha problema en fer un enllaç Mataró-llavaneres que substituís el que
hi ha a isern. Però si sí, la cosa queda més complicada, ja que la rb433 que
hi ha no disposarà de slots lliures i el que caldria és fer una ampliació
del node el que suposa recablejar, routerboard, minipcis, antenes, pigtails,
caixes, etc. requerint una inversió similar a la realitzada per la posta en
marxa.

Són les pegues de no haver trobat una RB600. :(

Malgrat tot, val la pena tenir-ho en ment, al igual que un altre enllaç amb
Mataró (Escorxador/SantSimó/TorreMaresme), per al dia que l'ampliació sigui
realitzable.

El 25 de juny de 2010 10:23, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

René
rene.vives a gmail.com