[MataroSensefils] Scan des de Matmainada

Albert Comas albert.comas a gmail.com
dll jun 28 13:29:50 CEST 2010

Holes,

jo també penso que aniria bé alliberar Isern a veure si a Matmainada es pot
fer l'enllaç amb Pineda. Una possibilitat davant la manca d'slots és
muntar-hi un rocketdish o un airgrid <http://www.ubnt.com/airgrid>, que a
més a més podrien donar bons resultats. Suposo, però, que el millor seria
que hi hagués el mateix material a cada punt.

Salut,

Albert

El 26 de juny de 2010 13:06, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: