[MataroSensefils] Scan des de Matmainada

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div jun 25 10:23:17 CEST 2010

Hola René,

Clar que sí. Aquest cat de setmana miro de treure l'antena que ens vareu
deixar.
Igualment jo tinc material per poder fer aquests enllaços que proposava.

Canya!

Jordi

El 24 de juny de 2010 23:56, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: