[MataroSensefils] Proxys

Jose Legido jose a legido.com
div jul 23 11:12:48 CEST 2010

2010/7/22 Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com>:
> Hola Albert,
>
> Jo porto connectat des de principis de juny a Cuba, i tret d'un dia que es
> va avariar el router, no m'ha fallat el servei.
> Del proxy de l'escorxador crec que en Jose va comentar per la llista d'Isern
> que se li havia avariat el router.
> Sort que ha refrescat una mica :-)

Realment el problema està en que algú es connecta i em satura l'ADSL,
això es pel bridge entre la wan i la lan.
M'he de mirar con separar aquests accessos, ja que si algú es conecta
a la wan i sap la ip del router adsl, por sortir a internet
directament. Aquest es un problema que crec deu passar a tots els AP
de guifi.net.
Ara tinc zero temps per mirar-ho, la setmana que ve estic de vacances,
però son les Santes....
Per cert, hem quedat el dia del desvetllament cap a les 23h a la plaça
Santa Anna per festejar les Santes! el que vingui, serà convidat a un
glop del meu excel·lent Kalimotxo!!!!