[MataroSensefils] Proxys

ivan ivan a rusc.net
diu jul 25 14:59:53 CEST 2010

quin dia era? quan no et podies connectar el proxy de Cuba.
jo l'utilitzo a diari i diria que fa dies que funciona be.

els nodes  Matparc <http://guifi.net/node/26179> i
MaSansad<http://guifi.net/node/27154>es connecten a
MatIser <http://guifi.net/node/19268>. es un supernode que te dos sortides a
internet.
tampoc funcionaven ?
com més aprop la sortida a internet millor. no es satura la troncal i tens
més velocitat

El 22 de juliol de 2010 20:32, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha
escrit: