[MataroSensefils] Proxys

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij jul 22 21:44:01 CEST 2010

Hola Albert,

Jo porto connectat des de principis de juny a Cuba, i tret d'un dia que es
va avariar el router, no m'ha fallat el servei.
Del proxy de l'escorxador crec que en Jose va comentar per la llista d'Isern
que se li havia avariat el router.
Sort que ha refrescat una mica :-)

Per cert, gloria a les Santes!!!

Jordi

El 22 de juliol de 2010 20:32, Albert Comas <albert.comas a gmail.com> ha
escrit: