[MataroSensefils] Manual de connexió a les xarxes de guifi.net by Aleix ^^

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dis jul 17 00:03:56 CEST 2010

M'alegro que sigui de utilitat! :D

Estic pendent de què una amiga li revisi les faltes, aprofitaré i penjaré la
versió .odt si la puc transformar bé (ja ho vaig probar i tenia problemes) i
sino.. doncs posaré el docx que és el original (poca broma amb el docx, va
super bé!)