[MataroSensefils] Manual de connexió a les xarxes de guifi.net by Aleix ^^

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div jul 16 12:28:23 CEST 2010

Hola Aleix!

És collonut aquest manual!!! Explica molt detalladament tot el procés.
Molts s'en podran beneficiar d'aquesta feina :-)

Perquè es pugui modificar i redistribuir lliurement, si així ho vols,
podries posar-ho amb llicència Creative Commons i penjar-ho també en un
format editable (.odt).

Per si no coneixes les Creative Commons:

http://www.youtube.com/watch?v=Lg6znYkNuUQ

Moltes gràcies Aleix!!

Jordi

El 15 de juliol de 2010 18:05, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: