[MataroSensefils] Manual de connexió a les xarxes de guifi.net by Aleix ^^

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis jul 17 00:19:14 CEST 2010

Ep Aleix! no pretenc semblar fonamentalista sinó ser pràctic :-)

El problema del docx és que no és un estàndard cosa que en dificulta
l'accés. És important treballar amb estàndards tant en el desplegament d'una
xarxa oberta, ja que no et cases amb un fabricant en concret, com en la
difusió de coneixement, ja que no obligues a emprar una determinada eina i a
més en aquest cas de pagament.

Si tots els que es connecten a la xarxa fessin un 10% del que has fet tu, ja
tindríem 30 nodes operatius a Mataró :-)

Gràcies de nou pel teu curro!

Jordi

El 17 de juliol de 2010 0:03, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: