[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div feb 26 14:55:31 CET 2010

Hola,

Noticies fresques:

M'acaben de trucar de TecnoCampus sobre el projecte que els hi varem
presentar. Diuen que no tenen calers per executar-lo i que ens emplacen a
reunir-nos durant aquest any amb ells per veure com podem col.laborar. M'han
comentat que podrien estudiar un possible enllaç a la xarxa de Guifi.net des
del nou TecnoCampus.

Pel que fa als 180.000 € per desplegar el pilot de intranet municipal sense
fils, diuen que és d'un altre departament de l'Ajuntament i que ho hauríem
de parlar amb ells. Això últim ja ho varem fer tal com us he comentat.

Qui vulgui comentar aquests temes ja ho sap, avui a les 20:00 al Drunk Monk:

http://maps.google.es/maps?hl=es&client=firefox-a&ie=UTF8&q=drunk+monk+matar%C3%B3&fb=1&gl=es&hq=drunk+monk&hnear=matar%C3%B3&cid=0,0,4028641162165506279&ei=aNKHS7WeI5H5-QajhL3kDQ&ved=0CAkQnwIwAA&z=16&iwloc=A

Jordi

El 26 de febrer de 2010 7:36, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: