[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dij feb 25 11:56:04 CET 2010

Hola Jordi,

Si els tècnics realment hi entenen de xarxes, pel tema CMT només cal que
vagin a la web de guifi i analitzin la informació que hi ha d'altres
ajuntaments que ja ho han fet (en el fons, suposo que és millor seguir
un model que ja existeix i ja esta provat que no "inventar-se" una xarxa
privada i fer totes les passes legals que et demani la CMT, i si no les
fas correctament... Màlaga!).

Si és un problema de com configurar la xarxa perquè els usuaris es
connectin... bé, hi ha moltes solucions relativament senzilles, crec jo,
però no en soc cap expert. No veig que sigui incompatible la "facilitat"
d'accés a un AP amb que aquests APs tinguin connexió entre ells en xarxa
model guifi, però ja us dic que no tinc massa idea...

En definitiva, hi ha alguna proposta concreta de què fer? almenys el
correu als partits? no se...

Bé, ja direu.

       Ermoi.