[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

luis.busquets a ilidium.com luis.busquets a ilidium.com
dij feb 25 15:39:50 CET 2010

> Per altra banda, com que l'ajuntament de xarxes en sap tant com jo de
> religió, no crec que sigui massa complicat de convèncer-los per fer
> xarxa oberta model "guifi", ja que això no els representa un sobrecost
> (punt molt important), només cal que els hi expliquem els avantatges de
> guifi i els inconvenients de fer-la tancada. I realment potser caldria
> explicar-ho partit per partit abans de dijous vinent.

L'ajuntament, en tant que administració pública, no pot prestar serveis de
telecomunciacions a tercers així com així.

Si el què volen és que et puguis connectar wifi i accedir als serveis de
l'ajuntament aleshores ok en principi --> xarxa tancada ok

Si la volen oberta --> tindran que registrar-se com operadors i, com que
són una administració pública, finançar el servei amb els propis ingressos
de l'activitat.

guifi-net no té obligació d'haver de finançar-se perquè no hi ha cap
administració pública, al menys que jo sàpiga, perquè si hi hagués i la
CMT se n'adonés...

Com si el McDonalds dón gratis connexió wifi, allà ells, això sí, han
d'estar registrats.