[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

ivan ivan a rusc.net
div feb 26 07:36:46 CET 2010

jo també prefereixo a les 20:00h

al Drunk monk <http://www.cervezabelga.com/web_cat/contacto/index.php> de
prop de la plaça Granollers?

El 26 de febrer de 2010 7:24, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: