[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
dij feb 25 11:50:12 CET 2010

Hola,

> Fem el que fem, crec que dijous vinent és quan s'ha d'aprovar a l'ajuntament. Un cop aprovat, faran el que els doni la gana, per tant, si volem contactar amb els partits polítics i/o associacions de veïns crec que caldria fer-ho ràpid (millor abans de que s'aprovi). O realment no hi ha pressa?

Què és exactament el que s'aprova al ple dijous vinent? A cambiar configuracions sempre hi som a temps. Per a assessorar amb el trastos a instal·lar encara tenim marge ja que de moment no hi ha ni empresa adjudicataria. No sé no si hi ha un projecte definit. Jordi, tu ho saps? Pots aconseguir alguna documentació?

> Crec que no hi ha temps material. Com a molt podem enviar un mail als partits amb una explicació.

Sí, jo enviaria un mail amb una explicació i demanaria una reunió. I la primera amb l'Alicia Romero?

Qui demana la reunió amb l'Alicia??

Quan quedem per preparar la documentació i organitzar-nos una mica???

Salut!

Albert