[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij feb 25 13:43:09 CET 2010

El 25 de febrer de 2010 11:50, Albert Comas <albert.comas a googlemail.com> ha
escrit:

> Hola,
>
> Fem el que fem, crec que dijous vinent és quan s'ha d'aprovar a
>>

> Què és exactament el que s'aprova al ple dijous vinent? A cambiar
> configuracions sempre hi som a temps. Per a assessorar amb el trastos a
> instal·lar encara tenim marge ja que de moment no hi ha ni empresa
> adjudicataria. No sé no si hi ha un projecte definit. Jordi, tu ho saps?
> Pots aconseguir alguna documentació?

Això és el que he trobat a la web:

http://www.mataro.org/portal/contingut/document/originals/plec_administratiu_wifi.pdf

> Crec que no hi ha temps material. Com a molt podem enviar un mail als
> partits amb una explicació.
>

> Sí, jo enviaria un mail amb una explicació i demanaria una reunió. I la
> primera amb l'Alicia Romero?

 Qui demana la reunió amb l'Alicia??

Ho torno a provar doncs.

> Quan quedem per preparar la documentació i organitzar-nos una mica???

Aquest divendres tarda a partir de les 19:00?