[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dij feb 25 08:31:46 CET 2010

Bon dia,

> No desconeixem com tenen previst fer-ho. Serà una xarxa a priori
> tancada i per a ús intern.Com ja vaig comentar sobre la reunió
> informal que vaig tenir amb els responsables del desplegament,
> l'objectiu és fer una extensió pilot de la intranet municipal a la
> zona del centre de Mataró (dintre muralles).
Fem el que fem, crec que dijous vinent és quan s'ha d'aprovar a
l'ajuntament. Un cop aprovat, faran el que els doni la gana, per tant,
si volem contactar amb els partits polítics i/o associacions de veïns
crec que caldria fer-ho ràpid (millor abans de que s'aprovi). O realment
no hi ha pressa?

Per altra banda, com que l'ajuntament de xarxes en sap tant com jo de
religió, no crec que sigui massa complicat de convèncer-los per fer
xarxa oberta model "guifi", ja que això no els representa un sobrecost
(punt molt important), només cal que els hi expliquem els avantatges de
guifi i els inconvenients de fer-la tancada. I realment potser caldria
explicar-ho partit per partit abans de dijous vinent.

> De fet això és el que a mi personalment em sap més greu de tot plegat.
> La nostra proposta de desplegament, a part de fer xarxa oberta,
> incidia directament en els barris perifèrics de Mataró, allà on les
> rendes són més baixes, s'hi concentra més població i allà on encara no
> hi arribem.
Ah! però encara creus que l'ajuntament procura pels seus habitants? i
sobretot pels de rendes més baixes? :-D :-D :-D

Apa, fins aviat.

       Ermoi.