[MataroSensefils] Habana - Álamos

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
dim ago 17 21:11:38 CEST 2010

Ivan,

He llegit les configuracions que proposes i no he vist cap canvi
rellevant respecte a la configuració que tenen actualment. Tal com li he
dit al Jordi,estic a la vostra disposició per a millorar l'enllaç.

Ara t'agrairia que deixessi d'apuntar amb el dit ja que t'equivoques.