[MataroSensefils] Habana - Álamos

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
dim ago 17 20:53:17 CEST 2010

Hola Jordi,

Estic usant tant per Habana com per Álamos una Antena de 14dB i Linksys
WRT54gs (tal com em vau recomanar ara fa 6 anys). Al menys amb Habana
crec tenir visibiltat directa.

De totes formes, per a mi el nivell físic sembla impecable. En canvi, a
nivell 3 la cosa és diferent. De fet els problemes que apunta l'IVan són
tots de nivell 3.

Us agraeixo que em presteu atenció perquè intento passar un missatge
important: introduir bandwith control dins dels enllaços de la xarxa. No
tinc els vostres telèfons però us he enviat el meu i podeu trucar-me
quan volgueu, o si em passeu els vostres us truco jo quan em digueu.

El meu interés ara i fa 5 anys és el mateix i l'existència del node de
Los Álamos m'agrada molt. Crec que tots podem contribuir-hi i vull
aportar el meu petit gra de sorra. De teleco a teleco, d'algo haurien de
servir els cinc anys d'uni, no?