[MataroSensefils] Habana - Álamos

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim ago 17 00:32:03 CEST 2010

Hola Lluís,

Pots explicar quines antenes i equips estas utilitzant? Els supernodes de
los Alamos i de l'Havana et veuen amb un CCQ de (Tx/Rx CCq):

74/0 el de l'Havana i
91/0 el de los Alamos

Tot i que el signal és correcte sembla que els teus enllaços no són
adequats. Potser estas emetent a massa potència? quines antenes utilitzes?

D'altra banda trobo de rebut el que et demana l'Ivan. Sembla demostrat que
el problema només passa quan tu emets tràfic i que estas perjudicant a
d'altres usuaris, entre ells a mi ja que jo també em connecto a l'Havana.

Només et recordo, a tu i a tots, part de l'acord d'ús de la xarxa, que tots
els que en formem part acceptem quan hi creem un node:

El Comuns de la XOLN <http://guifi.net/ComunsXOLN#ComunsXOLN> s'inspira i es
resumeix en:

   1. Ets lliure d'utilitzar la xarxa per qualsevol propòsit *en tant que no
   perjudiquis al funcionament de la pròpia xarxa*, la llibertat dels altres
   usuaris, i respectis les condicions dels continguts i serveis que lliurement
   hi circulen.

(...)

Salut!

Jordi

El 15 d’agost de 2010 23:30, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: