[MataroSensefils] Habana - Álamos

ivan ivan a rusc.net
diu ago 15 23:30:55 CEST 2010

2010/8/13 Luis C. Busquets <luis.busquets a ilidium.com>

> [...]
> quinzena de juliol. Tingues en compte que els enrutadors que tinc
> conectats estan sempre enllaçats als respectius "supernodes" (així és
> com crec que li dieu si no indica'm com). És cert que tal com està ara
> la xarxa i l'enllaç entre Habana i Álamos, qualsevol usuari, inclòs jo,
> pot saturar l'enllaç i això incrementa el delay per a tots els usuaris.
> També és cert que he comprobat com podia saturar-lo per a entendre
> perquè estava petant per altres causes alienes a mi i que he enivat
> tropecientos e-mails sobre el tema, el qual indica que hi estic força

ja ho se que els teus nodes estan enllaçats les 24h del dia i també es nota
un empitjorament. però quant crees transit es impossible fer res

si estas tant motivat ¿perque continues saturant la xarxa?
ara nomes pots navegar tu, els altres es miren com google triga 30 segons a
obrir-se i google si tot va be no triga ni 1 segon

> He enviat informació al respecte sobre els tests que havia fet i quins
> errors havia trobat i m'ofereixo voluntari per a millorar l'enllaç i
> col.laborar en la millora de l'enllaç Álamos - Habana. Tinc per exmple
> una antena de la banda de 2,4GHZ i 23dB de directivitat que podria ser
> utilitzada de cara a millorar l'enllaç físic. Digues-me si
> t'interessaria, ja que com tu, sóc dels primers a voler millorar aquest
> enllaç.

l'enllaç Alamos Habana es a 5GHz i el material es nou de fa pocs mesos quant
va fallar tant.
ho vam substituir tot mini PCIs, mini pigtails, pigtails i antenes

> [...]
> requereixi menys que la n part, en cuyo caso, fins a m veurien la què
> necessiten i la resta la restant entre (n-m).
>
> Encara que estiguis convençut que l'únic culpable sóc jo i que l'enllaç
> sense mi funciona sempre... accepta'm una petita reflexió. Si creus que
> jo puc tirar l'enllaç, això vòl dir que qualsevol usuari també pot
> fer-ho si no se li posa remei. Et prego també acceptis la meva
> col.laboració per a millorar l'enllaç. Sóc de vacances fins el 27
> d'agost i desitjaria poder-hi contribuir abans de tornar a treballar.

per a millorar l'enllaç li pots passar el unsolclic els teus nodes
unsolclic <http://guifi.net/guifi/device/19290/view/unsolclic> del node
MatColon87
unsolclic <http://guifi.net/guifi/device/19291/view/unsolclic> del node
MatBrisa3
crec que ets tu el que tas d'adaptar a la xarxa que ja tenim i funcionava
molt be.
i no adaptar la xarxa els teus nodes

tens raó qualsevol la pot tirar avall, però fins ara nomes ho has fet tu.
i veig que continuàs igual
¿perque no pares de crear transit fins que no ho solucionis ?

jo no estic de vacasses i aquesta setmana m'és impossible, però pots
començar passant l'unsolclic els teus nodes
unsolclic <http://guifi.net/guifi/device/19290/view/unsolclic> del node
MatColon87
unsolclic <http://guifi.net/guifi/device/19291/view/unsolclic> del node
MatBrisa3
i si això no ho arregla ja quedarem per mirar com ho podem arreglar.
però no nomes als supernodes que a tu t'afecten sino a tots.
ja que aixo es una xarxa molt mes grossa guifi.net/mataro que es una petita
part de guifi.net/ <http://guifi.net/catalunya>

*però pots començar aturant el que estas fen ara*!